Specjalista ds. marketingu i PR
Nazwa stanowiska
Spesjalista ds. marketingu i PR
Zakres obowiązków
- Samodzielna realizacja zadań z zakresu PR, w tym m.in. tworzenie materiałów, prasowych, kontakt z mediami oraz monitoring mediów,
- Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej,
- Zarządzanie budżetem marketingowym, nadzór nad realizacją założonego budżetu, prowadzenie negocjacji kosztowych z dostawcami,
- Koordynacja nad tworzeniem materiałów informacyjnych i publikacji, koordynacja przebiegu kampanii informacyjnych,
- Organizacja wydarzeń, konferencji i eventów firmowych,
- Nadzór nad współpracującymi agencjami,
- Przekładanie celów biznesowych na cele marketingowe; realizacja założonych dla działu marketingu celów,
- Tworzenie dobrych jakościowo materiałów na kanały social media (teksty, grafiki, zdjęcia) - pełna koordynacja treści i harmonogramu publikacji,
- Strona www – pełna koordynacja nad wprowadzeniem treści,
- Współpraca przy pozycjonowaniu www, współtworzenie strategii SEO
- Wsparcie zespołu w realizowaniu zadań z obszaru employer brandingu wew. i zew.
- Newslettery – pełna koordynacja treści i harmonogramu publikacji.
Nasze wymagania
- Doświadczenie na podobnym stanowisku min 3 lata
- Doświadczenie w prowadzeniu mediów społecznościowych dla biznesu
- Lekkie pióro i umiejętność tworzenia atrakcyjnych treści (zdjęcia, grafiki) na social media
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego – praca na globalnym rynku, tworzenie contentu po angielsku
- Znajomość narzędzi Google, Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn
- Umiejętność tworzenia kampanii Search, Google Ads i YouTube
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy, samodzielność, odpowiedzialność
Co oferujemy?
- Umowę o pracę lub B2B
- Pracę na globalnym rynku
- Elastyczny czas pracy
Lokalizacja
Wrocław
Typ umowy
Umowa o pracę
Wyślij zgłoszenie
